Tuesday, August 17, 2010

sempit!

sempit??
apa yg sempit??
bilik, kasut, baju, keta?
bukan..skang aku nk ckp psl sempitnya otak+pemikiran manusia!

oh tuhan...
aku sgt xsuka @ benci la jgk pd kaum bkn sejenis aku yg kata
" semua 'kaum sejenis aku' sama ja! "
kami sm jenis, mmg la sm~ dh 2..
tp aku xska kalo nk smakan pd part2 sprt berikut;

1) kaum aku kaum kaki kikis duet kaum 1 lg~
eh..tlg cket, bkn semua kaum aku cm2 k..
aku penah ke kikis duet ang yg nk ngata kt aku lagu 2?
duet bapak aku pon jrg2 aku nk mntk smpi dia kena offer taw x?
pas2 penah ke aku ajak ang keluaq shopping, pki keta ang, pki duet ang?
aku bleh hidup tanpa duet kaum ang k..
aku mengaku ramai yg jenis 2, dan rmi gak yg jenis aku k..

2) kaum lemah. mmg tuhan jadikan kaum aku sbgai kaum yg perlukan perlindungan kaum ang kot..
dh kalo kaum aku lebih berjaya, kaum ang jgk bsg, kaum kmi mn bleh kerja lbh bgs, jwtn lbh tggi, gaji lebih besaq..mcm2 la..

erm k lah..lenkali aku smbung nk wt slide presentation esok nk present LI..
sory kalo topic kau agak sensitiv kali ni..
sbbnya ni la tmpt aku nk luahkan prasaan since aku mmg suka crni..
aku mntk xdak pihak yg kecik hati @ marah ngan statement aku..
aku hy menyampaikan apa yg terbuku kt hati aku..

p/s: ang yg aku mksdkn xdak ditujukan pd sp2, juz nk mention kaum yg berlainan jenis
kaum ni bkn kaum berbilang bangsa tu ya, kaum yg dua jenis dicipta allah tu..
yg tgh2, hrp maklum xdak kena mengena..hehhee..

chow~
salam....

No comments: