Sunday, September 19, 2010

Hebat X Hebat~

salam..

salam lebaran, salam 1 malaysia..
hrni dh 10 syawal..
dh 2 mggu bersenang lenang kt umah,
akhirnya aku ter'paksa' jg dtg menyambung pengajian yg xsmpi sthn lg ja ni..
haha..xla terpaksa sgt..apa la..
x berkat ilmu 2 bru taw..
jgn mcm ni ya kwn2..hehe..

nk cta psl ms kt umah..
kalo xg braya, aku melepak2 bermalas2an la kt umah tok..
hehe..*ni pon jgn ekot taw* wakaka~
dlm tgh dok maen game madcaps ala, gamehouse punya game 2..
hehe..terpromote lak..

adik aku, c Aina Zulaikha, 9 thn, tgk aku pny desktop background..
aku wt dia bley tuka2..pki Windows 7 la katakan..
best gak ni..xyah tggu screensaver dh nk wt slideshow gambaq2..huhu
mcm besa la, aku letak semuanya gambaq2 players bola sepak la..
nak plak tyme 2, kebetulan gamba ni..


eh silap! haha...
yg ni...


adik aku 2 pon ty,

"Ronaldo dh ada anak ka, along?"

aku pon pelik, aku ty dia..

"Mana Ronaldo?"

kebetulan plak gambaq ni kuaq..
ooo...


"Ika knai Ronaldo? haha..xsangka..
mcm mn knai plak?"

Sambil tersenyum simpul dia jwb,

"Haritu PakJang, Abg Ngah, Tokwan semua dok tgk bola, adik tgk skali la.."

"Sapa lagi adik knai?"

"Ronaldo sorg ja..adik tgk dpa dok sebut nama dia..pas2 adik tgk baju dia, no 7"

haha..
hebat x hebat penangan c Ronaldo ni..
aku knai dia pon masa aku Form 4 kot..
masa tyme Euro 2004,
pas2, masa 2 dia mula2 masok MU, 2003..
2pon knai cam2 ja..sbb 2 tyme Beckham..huhu..
naek Form 5 bru gua tangkap cintan sama dia..smpi la skang..
hahaha..

hebat xhebat pon, adik aku 2 lg hebat la kot..
kecik2 dh kenai dh..



Blogger Templates

No comments: