Sunday, December 19, 2010

i'm a loner

kepada peminat2 korean idols mesti penah dgr title ni kn..
terutamanya fans2 WGM YongSeo @ Goguma Couple..
lebih tepat lg, Grup rookies bru, CN Blue..
aku xmnt sgt grup ni..
tp diorg punya lagu mmg best la..
terutamanya lagu ni la kn..
jom layan lagu ni..



so apa kena mengena ngan aku kn?
ntahla..tba2 rs lirik lagu ni sgt seswai ngan aku..
arghhh!! hate this feeling~!

aku xksh pon slama ni..
aku taw xmungkin ada pluang for us..
aku jgk taw we both never said to each other anything about feelings..
n i even know who he likes..
i don't care at all!
sbb aku jenis yg easily can fall in luv with anyone..
xla luv sgt kn..suka..

but what i hate the most is when another person tell me
'nmpk x, abc ber2 dgn def td? malu2 ja..mcm ada apa2..'
i know! becos i saw them myself!
but xyah la repot kt aku mcm aku ni ex-awek dia...~ adeyh!

please la! i don't mind ok..!


lyn lagu ni plak..
yg ni pon best gak~






No comments: