Wednesday, March 3, 2010

Now Watching...PASTA .:: a pasta in love::.



jom lyn cter korea..walaupon tgh bz2 ni..haha
skang aku tgh layan cter pasta..
mula2 cm xminat nk tgk..tp bila tgk kt shoutbox sharer2 rmi yg request..best sgt ka??
aku bru tgk episode 1..hehe..
hero dia yg blakon cter REBIRTH..aku xtgk pon..tp taw la dia blakon..
herm..cam actor2 dr zaman Lee Byung Hun [hero IRIS] la..
bley thn macho..
ibarat kata Ana, 'Aida kn taste lelaki tua'
hahaha..apa la..
heroin plak, sgt ordinary..

berbalik pada cter pasta ni..
cter pasal chef kt Italian restaurant..menu utama pasta..
dr starting lg quite impressed la..
bley thn..
yg bestnya dlm sesebuah cter korea mestila love story dia kn..hahaha
aku cter cket..
1st diorg meet on the cross road where the hero is helping the heroin taking care of her goldfish yg berterabur tgh jln sbb kena langgar..
so gentleman la..^^
then, dia ajak date on the day after tomorrow..
on the date, dia ajak couple! tp sayang kena reject..
haha..ala, bru kenal 4 hari..xkan nk terus trima kn..
tp ayat yg xbest dr hero,
' i don't hang on a woman who doesn't want me..'

The best quote, 'you, fired!'

ha, lupa plak..chef ni ada 3 org chef bwhan dia yg ensem..haha..
tp aku ska ketua chef ni lg..=)

k, let's continue wacthing..haha..


No comments: