Monday, June 14, 2010

apakah maksudnya?



dgr org sembang2 td..
apa ek maknanya bila kita ckp sesuatu, benda 2 terjadi..
tambahan pula kalo apa yg kita ckp 2 kita doakan pulak..
cthnya, psl jodoh;

'ya allah, kalo dia berpaling pdku, ertinya kami ada jodoh'
@
'kalo aku terserempak dgn dia hrni, mknanya kami mmg ada jodoh'

ala..yg lebey2 kurg cam2 la..
tp takot nk berharap sbb si dia dh berpunya..herm..



aku jrg2 la apa aku sebut jd..haha..
bg aku la, kalo psl jodoh ni..
mmg la org kata setiap org ada jodoh, xpyh nk sebok2 cri..
tp....kalo duk diam ja..xkan jodoh 2 nk terjun dr langit..
dikaitkan dgn crita, kalo nk taw, kita sendri kena usaha la kn?

mn taw, si dia mmg jodoh kita?


4 comments:

Unknown said...

haha mungkin?
never remind aku penah doa camtu..
hurmm sbb lebih kpd coincidence,,kan?

azaz said...

yup2..huhu..
tp benda2 cmni wt kita happy kn?
kalo slaloo jd pon coincidence ke?

Atikah Raihan Ramly said...

betol2...aku penah gak mcm hg da
tp time skola rendah la...hee~

azaz said...

sm kt mn 2 arr?
selalu mst xjd kn?
ni aku dgq sp ntah sembg hr2..
pengalaman org la..