Sunday, June 13, 2010

Never to Regret @ Forget these~

Setelah 3 thn..akhinya skuad Cobra Satria ditauliahkan pd 12 Jun 2010 bersamaan 29 Jamadilakhir 1431 oleh D.Y.T.M Tuanku Syed Faizzudin Putra Ibni Tuanku Syed Sirajudin Putra Jamalullail @ Raja Muda Perlis..

3 tahun yg kami lalui sgt bermakna buat aku..
walaupon aku xla 100% rela ms aku kadet..(kantoi~)
tp aku xpenah rs menyesal..
kalo org ty knp nk join, mesti la elaun no 1..hahaha
mnt mmg mnt beb..kalo x, sbb elaun pon xbley jd gak..
lgpon mnt sjk Pak Jang aku dpt PLKN..
pastu aku plak dpt..
ms 2 aku mnt sgt sbb aku terpilih wakil kompeni aku masok merentas halangan..
best siot..rs cam tough gila..w/pon bdn aku kecik ja..hahaha..
siyes!
yg penting..........menang kot..hehehe

w/pon ms join palapes aku kategori biasa2 ja, tp aku puas hati la spjg aku join ni..
byk dh aku tempuh ngan 52 skuad yg lain..
plg aku igt, ms birthday, kena campak lam parit kt trans..gila busuk mcm tmpt kerbau berkubang..haha..pas2 1 skuad trans kena guling dlm lopak air ujan dpn blok 5 ngan Tuan Black..
sian bdk2 2..haha..
pas2, ms annual camp inter, kena ngan peg latih, Kapten Johan..
plg tough la rs ms 2..mkn dlm, tdo ujan sejuk terketaq2..
credit 2 beliau sbb bg skuad kmi jd skuad yg tough w/pon byk mslh..haha..
xlupa jgk thnx wt stap Azhar, byk btol jasa dia buat kami 1 skuad..
ms hari tauliah, muka stap sedih ja..cam nk nangis pon ada..huhu..
xlupa jgk, stap manaf, stap rusman..byk tlg bdk2 trans..
pegawai2 latih, stap2 dan y.o2 lain jgk, byk sgt membentuk kami 1 skuad..
aku bangga jd skuad Cobra Satria..

plg penting buat semua bdk2 skuad, aku taw korg xbc pon ni..huhu
thanx sbb tlg aku, jd kawan aku, adik bradik aku..
harap2 lps ni kita 1 skuad, 53 org xlost contact..
terutamanya bdk2 trans, 15 org kita..tlg la kekalkan hbgn adik bradik kita smpi bila2..
igtla kenangan kita 3 thn ni selama2nya..
wt sp2 yg aktif nnt, aku bangga ngan korg..huhu..



opss!! jatuh martabat palap pink2 ni..ni org laen pny ye..tp sebijik cam yg my litle sis bg..adoyai..

bersama Sjn Azharudin..terima kasih yg x terhingga pd beliau..

5 comments:

IydA VaN Der WoodSeN said...

tahniah aida=))
u go girl!!!

azaz said...

thnx lalink~=)

Atikah Raihan Ramly said...

insyaALLAH..our memory will never be dissappear if we always remember to each other(^_^)/

zeyrulez said...

wuaaaaaaa..palapes jugak akak kte ney ek...congrats yer kak..bestnye dia dh tauliah...

azaz said...

thnx~hehe..
best taw..jgn drop ea..rugi..
pengalaman mhl niy~