Saturday, July 10, 2010

HOTLINK terbaek~

hotlink terbaek?
nk taw knp?
skang kn musim bola..so Hotlink ada topup

HOT TIKET EDISI BOLA SEPAK..


kalau dulu, aku xpaham..apa la hot tiket ni..cmna nk dpt poster dan kad pemain bola ni..
so aku buat endah tak endah ja..

but then, sorang staff kt tmpt praktikal aku promote..
pembeli mesti beli hot tiket bernilai RM8 atau RM15,
then utk tiket RM8, pembeli akan dpt 50 mnt masa berbual ke semua talian..
100 sms dan pakej trivia sms bola sepak..
dan akan dpt 1 poskad 3D bintang bola sepak..

all 8 posters and 8 postcards

untuk tiket RM15 plak, pembeli akan dpt
120 mnt masa berbual ke semua talian,
300 sms, dan pakej berita sms bola sepak..
beserta poster 3D bintang bola sepak..

tp, aku beli 1 tiket RM8 & 1 RM15, aku dpt 3 poster 3D!
haha..best kn?
hehe..

Cristiano Ronaldo, Fernando Torres, & Kaka

lg yg hotlink tawarkan adalah free masa berbual @ sms bila pasukan kita pilih hasilkan gol atau menang perlawanan pd hari tersebut!

No comments: