Thursday, November 25, 2010

guy in PINK?

sp kata guys xbley pki pink?
sp kata guys xmacho pki pink?
haha..tba2 post psl ni..
ni kes kegilaan pd Jay Park yg mkn xterbendung..
hahaha..apa da~

erm..tgk gmbaq jala..
akukn mmg suka letak gambaq2 dr sembang2..haha..





ni dh penah post~ plg cute kot!

ni zmn knk2..ms msh trainee kt JYPE

dia sgt suka match matchingkn pkaian dia..smart kot!



Wild Bunny Ep 1

Idol Army Ep SNSD

u rock!

smpi kasot pon match kot!

cutie~

performance~

smpi ada patong tuk pkaian dia~

even tuk performance again & again~

pki tshirt putih pon msh nk ada pink..haha

actually Jay kata dia xsuka pink mula2..
but then, fans dia masa kt korea sgt suka bg tshirt ngan hadiah2 yg berunsur warna pink..
disebabkan dia seorg yg sgt menghargai pemberian org,
dia pki hadiah2 fans dia..
then dia mula suka pink~
ha..ni aku xreka, aku ada bc kt blog mn ntah..
xigt dh..hoho~

aku pon xmnt sgt pink~
tba2 dh terbeli 2 tshirt pink tanpa sedaq..hahaha
org kata, jgn kata xsuka @ benci, nnt mesti suka..
hahha...sm cam cinta la..
opsss!





Blogger Templates

6 comments:

zaimah said...

aku suka lelaki yg pkai baju soft pink..haha

azaz said...

haha...awat zaza plak niyh?perli aku ka?hahaha

aidakmal said...

hg ni da mmg kipas susah mati sgguh.haha.sume psl jay aje

azaz said...

haha..2la..rasanya nama blog ni kena tukaq jd 'jay story, jay life' plak kot..bru seswai~hahaha

aidakmal said...

hahaha.setuju la sgt!

Nekmo said...

haha..
gila ahh..pink..hehe..
tapi..kalau muka laki an yg jambu2 tu..
pakai pink..mmg comel arr...