Monday, January 24, 2011

Jalan2 xabes2..

ini ja keja aku..jalan2 every weekend..
fyp hanyut~

xpa2 juz nk story cket, weekend lps g klantan..
e2 pon byk kali pk last2 g jgk~

n aku xmenyesal~ =)


g join sukad futsal..

akhirnya, g jgk klantan..hihihi..


20 Jan 2011

bertolak kul 8.30, berhenti sejam 1/2 kemudian,

2 jam kemudian berenti lg,
2 jam kemudian lg brenti...
smpi je cri hotel xjmpa..
mlm bru check in~ apa da....

kuar dinner, smbut besdae Ety..zzzzz


21 Jan 2011

bgn awal pg g training dlm USM..

kul 12 blk mandi, kuaq ngan kwn Ety..

bwk g pasar CT Khadijah, crita best terjadi..ahakz~

mls nk story..pnjg..
pas2 g Pantai Cahaya Bulan, lepak2, makan2..

pas2 g KB Mall..end with Wakaf Che Yeh..

jmpa membe lama..

Pasar Siti Khadijah

Pantai Cahaya Bulan

Jumpa CR!!! kt KB Mall

22 Jan 2011

first game kul 10.15 tp g awal skali netball n guys futsal..

jd cameraman je la aku..
first game mng 3-0..men jap

2nd game ptg klh 0-2..tp johan kumpulan

quater lewat ptg men jap..
klh 1-3 ngan juara kejohanan..Nurani
burn gila muka~

Lembaran Girls (quater)

Lembaran Guys (Quater, Torres terpilih Masum)

Jaya Guys (team jln2~)


Jumpa Farid Kamil!!

Jaya Girls (quater, Kapten terpilih MASUM)

mlm kuaq ngan membe matrix..

thanx tuk "date" 2..haha..

thnx bwk g pusing2 KB, blanja mkn, menikmati angin mlm kt PCB
then akhirnya mengalah tuk bwk aku tgk MU vs Birmingham..=)


23 Jan 2011

blk 10.30, netball klh quater gak..

mkn nasi ulam..gempak ah~

brenti Rantau Panjang..misi bli jersi gagal!
apapon xbli..
mrajok~ hahaha..
Padang Besaq dh, Rantau Pjg dh, On9 dh usha,

last2 aku bli kt Al-Ikhsan @ Nike Store bru hbs duet aku, pdn muka aku...hahaha
smpi 1.30 a.m.. upload gamba fb..zzzz..

mkn eskrem Golok kt Rantau Panjang~ sedap!

berakhir sudah...


FYP!!!!




2 comments:

Unknown said...

mane baju kotak2?

smart.heh

azaz said...

erm..baju yg lam fb kuning 2 ke? hahaha..