Thursday, January 27, 2011

Pengantin untuk dijual

hr2 ada membe ckp suka tgk aku update sal cter2 best
so skang tgh tgk 1 drama melayu best!
n nk promote la cket kn..huhu

tajoknya seperti yg dinyatakan di ats..
aku pon pelik ngan tajok ni...haha

Pengantin Untuk Dijual

sinopsis full xto la sbb bru tgk 5 ep..hahaha
stakat ni yg aku taw cter psl kisah cinta antara heroinnya Indah (Rita Rudaini)
n hero2nya Firdaus (Aqasha) & Daniel (Fahrin)..

aku ska sbb aku sggggt suka Rita Rudaini...
gorgeous gila kut awek 2..<--ayat Aqasha... ^^


stakat aku tgk cter ni,
Indah anak kedua, kakak dia Kaseh (Sabrina Ali) n adik dia Cinta (xknl) diorg ni kaya gak la, mak dia ada company n resort..
xda ayah, tp sbnrnya xla kaya sgt...bajet je...haha

Indah ni ngah kapel ngan Iskandar (Shaz Jazlee) yg miskin
dan sbnrnya hanya nk tpoo duet dia..
sbb nk byq utang RM4 juta, mak ngan kak dia paksa dia kawen datuk kaya bujang 2..
(dh ada bini 2, kosong lg 2 da..haha), Dato' Farouq iaitu ayah Firdaus!
lalu Indah pon ajak Is kawen lari...
Firdaus ni plak playboy cket, tp xda steady gf..
lps 2.........
download @ langgan Astro Boxoffice la...
kalo nk tgk lbey2..lol~

part plg best stakat ni..
diperkenalan pertama Firdaus ngan Indah,
Firdaus blikan Indah 100 red roses dri kedai bunga Indah sendri..

n dia ckp ms nk bli 2 kn..


"bunga apa yg plg disukai oleh gadis plg canteek dlm dunia?"

ms nk bg lak dia ckp

"ni utk awak, awak la gadis plg canteek 2.."

owh~~~ sweatnya...
eh, sweetnya...hahaha

ada lg...

"saya mmg kagum dgn kecantekkan awak, kalau bleyh sy nk simpan awak dlm kocek sy, bg sy bleyh tgk bila2 ms yg sy suka~"

tgh2 duk cri gambaq gorgeous Rita,
jumpa lak gamba2 ni...

aku suka ms diorg kawen..
w/pon aidil muda kn...
nmpk padan ja...

tp skang nk cerai berai lak..
aku doakan diorg kembali berbaik demi anak2..
Rita kn ngah hamil anak ke-2 diorg..huhu

n congrates tuk Zakuan Adha n Ayu Raudah yg bru kawen Jumaat lepas
jeles lak tgk gamba membe yg g..
actually i supposed 2 go there as well,
but.... i choose tuk g Kelantan for SUKAD..
huhu...xpa, xmenyesal pon! ^^




2 comments:

zaimah said...

haep2..firdaus tu sape lak..ngeh3

azaz said...

aishh...kn dh ckp kt ats b4 gamba Rita 2...hehe..
Aqasha...hehe..hensem plak dia tgk~ ngeh2