Monday, January 31, 2011

happy anniversary~

yeay~
finally blog ][ My stOry, mY lifE ][ dh sethn~
xsangka lak dlm xmnt nk berblogging, sejak sethn blog ni dicoretkan,
aku dh ada 114 posts!
congrates 2 myself~ tee hee! ^^

nk diingatkan blk tujuan aku wt blog dlu bersebab..
smlm genap sethn pemergian arwah seorg sahabat saina,
Arwah Muhammad Afif Asyraf..

AL-FATIHAH~

smoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..
AMIN~

sp2 yg blom taw bley la rujuk blk post aku..
my 1st entry..

xdak byk benda nk story kali ni..
just nk wish congrates 2 myself sempena ulangthn blog ni..
hahahah~

rasa terharu bila org xdikenali ckp dia dpt taw byk benda lps baca blog aku..
aku just tulis apa yg aku terfikir masa 2..
smoga aku dpt menulis lebih byk benda2 yg bg manfaat pd diri aku dan org2 yg sudi baca blog yg merepek ni...makasey semua!

sarangae~

thnx gak pd kwn2 yg byk bg komen pd posts2 aku..
thnx sudi luangkan masa..
marilah kita sama2 majukan diri tuk negara~
APAHAL?~ hahaha

Happy Birthday my Blog!




3 comments:

d2z said...

Al-Fatihah..

tahniah sempena ulang tahun ke satu..
:-B

azaz said...

kamsamidha~ ^^

zaimah said...

happy birthday aida's blog..

al-fatihah utk arwah...