Sunday, October 17, 2010

Futsal Belia Perak



Alhamdulillah..
bersyukur kehadrat ilahi, kerna dgn limpah kurnia dan rahmat darinya..
1st tyme aku dan Kerian FC masok futsal tournament bertempat di pdg futsal Pekan Baru, Parit Buntar, dpt naib johan..
=)=)=)

sronok sgt sbb ni team 1st aku and masok pon sj2 ja..
xsangka mantap jgk kmi ni..hehehe

aku subtitute je..kaki bangku..besa la..
thanx kt k.fida sbb bg pluang aku maen..
xpenah2 maen striker..masok2 2 gol menjadik~
wahaha..mesti CRISTIANO RONALDO bangga ni..=)

aku bangga ngan team aku..
w/pon kmi sbnrnya xlayak masok sbb xmematuhi syarat2 yg ditetapkan..
actually hanya belia2 yg menetap di kawasan Parit Buntaq ja bley join..
tp slh sorg penyelia 2 yg suh kmi muhung sunat..ahahaha..
bkn men lagi muhung..
mls nk crita..ekeke

maklumat game:
maen secara liga, 8 team..2 group
kmi group A1, 1st game la..

Match 1: Kerian FC vs SMK Pekan Baru A mng 4-0
Match 2: Kerian FC vs (xigt nama team) FC mng 5-0
(aku sumbang 2 gol (^_^) )

Match 3: Kerian FC vs Hard Rock seri 1-1

ke semifinal sbg juara kumpulan..
Semi 1: Kerian FC vs SMK Pekan Baru C mng 3-0
Final: Kerian FC vs Nenek Perkasa klh 0-1

thxn pd semua aku ucapkan..kenangan terindah ni..wuwuwu..
proud of u Kerian FC



Blogger Templates

4 comments:

::SizuKa:: said...

phewitt aida....caya lah..2 gol tu..aku bangga dengan hg weyh..haha :)

Gauss-Seidal said...

wah..tahniah..

aidakmal said...

sat g depa bc blog ang cmne.depa taw ampa muhung sunat kang.hehe

azaz said...

thnx suma~huhu
haha..xpa2..dpa xkan jpa pny..hahaha