Tuesday, October 12, 2010

gentleman part 1

adoi..malu nk cta sbnrnya..
tp nk wt cmna ni ja tempat aku luahkan perasaan..hehehe..
nk cter straight to the point kang mesti ada org prasan and taw org yg aku maksudkan..
malu plak..tp ttp nk cter gak..haha

cmna nak mula ni ek..
aku mmg sng jatuh suka kt lelaki yg gentleman..=)
btol x girlfriends? (^_-)

agaknya sbb aku ni mnt sgt ngan bola+players2 nya
so, in reality aku jgk mnt lelaki yg pandai maen sukan..
ala, xkesah pon maen apa..tp yg cool2 la..
cam volleyball, bola sepak, futsal, ragbi..

dlu 1st bf knl pon psl sukan..al-kesah berlaku di court volleyball..
dia spike baek punya kt aku...merah la jugak tgn ni thn spike dia yg power 2..
pas2 asal jpa ja mst minta maap..haha..
bg aku 2 gentleman and caring..(^~^)

tp lama pas2 bru kesah cinta yg aku anggap plg siyes dlm idup aku stakat ni..
xpa, mgkn kmi dh xda jodoh kn..tp still kwn baek..
aku dh bley trima..
that's y aku dh xnak bercinta lg..
becos single is the best!
percaya la pd yg msh single 2..nnt kalo dh kapel@kawen, mesti rindu nk jd single..
so, enjoy la dlu kn..sementara msh muda~
feel free 2 do anything u want..

adoi..kesah sbnr xstart lg ni..merapu ja lbey..hahaha

kesahnya td, maen ko-k futsal..
1 team campur girls and boys..
masa maen sorg guy group lwn tersepak kaki aku..dlm erti kata laen tackle la..
adess..eden ni pmpn la..haha..kena plak tulang betis dia yg kuat 2..
ms kena mmg sakit, tp sbnrnya cket ja..besa la aku..drama lbey..hahaha..
pas2 dia say sorry la..

then ms dh abes, suddenly dia dtg kt aku then ty psl kaki aku and mntk maaf lg~
aduhh...masa 2 la..

"jatuh cinta lagi..
lagi2 ku jatuh cinta.."

aduhh..sng btoi jatuh suka kt org...
besa la..rmi benar org yg aku ska..
simple2 thing happened pon aku bley ska..haha..
suka ja xslh kn..

so guys, jgn risau pd kekurangan fizikal anda, but be more gentleman..
surely, a lot of girls will like u..hehe..




Blogger Templates

No comments: